Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såååå sikker på at jeg skulle få beskjed om at det var en liten gutt inni magen... Tvilte faktisk ikke en gang.

Nå legen da sa det var en jente så jeg bare rart på han.... etter å ha fått stemmen til å funke igjen så spurte jeg hvor sikker han var på det...

Joda... ganske sikker, og jeg kunne jo se det selv:p

Idet jeg trodde jeg skulle ramle av benken....

Utrolig glad! Har en liten gutt fra før, så passer fint med en jente:p

men heeelt i sjokk! :P

Iallefal... ellers alt bra med den lille tøtto i magen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med ei lita jente i magen:) jeg er også sikker på at det er en liten gutt inni her men det gjenstår å se når vi skal på UL, hvis vi skal vite kjønn:)

Skrevet

Gratulerer med vesla:) Deilig å få bekreftet at alt er i orden der inne:)

Gleder meg veldig til ultralyd nå altså, er også helt overbevisst om at det er gutt og kommer ikke til å tro det om legen sier det er jente he he

Skrevet

hehe

hadde ikke trodd det jeg heller, hadde det ikke vert for at jeg så det selv:p

Skrevet

haha, så utrolig kult! Gratulere med ei lita tulle da! :o)

Ja, de som sier at de ikke vil vite kjønnet før fødselen fordi det er så få overraskelser i livet, kan gå å gjemme seg ;p

Skrevet

jeg følte jeg skulle ha en jente..men så ut som babyen haddde turt på UL hehe..så bare det var noe som stakk opp da han strekte ut føttene..var vanskelig å komme til ellers for å se hva det er..så JM sa det var gutt, men når de ser det på den måten så bruker de å si det ikke er 100% sikkert..

Men både jeg og sambo så det med engang da han strekte ut føttene hehe.. så spørs om det er en gutt ja :)

Passer jo bra det også siden jeg har 2 jenter fra før og sambo har en gutt fra før :)

Men jeg tør ikke kjøpe gutteklær o.l enda da..siden det ikke er 100% sikkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...