Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 ? hvordan er formen deres? jeg føler at kroppen min har det så mye bedre nå utover 2.trimester! ingen kvalme osv.. åsså har magen begynt å få en søt liten bul også men kjenner ingen bevegelser eller spark enda, men det kommer nok om noen uker:)
tigergutt<3 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg har flere terminer å forholde meg til, men ut fra el dato så er jeg også 16 fullgåtte uker i dag. Fra gyn sin beregning i uke 10 så er jeg 16 fulgåtte i morgern. Jeg har endelig fått igjen min egen energi og begynner å orke å gjøre litt. Men sover fremdeles litt ekstra.
Mamman til Ovedie Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 16 fullgåtte uker søndag etter legens termin. Formen har egentlig vært ganske grei hele veien. Men endelig begynner det å vises på magen :-) Hehe.. Så kjedelig når alle går rundt å maser om at magen må begynne å vokse. Tror jeg kjente litt liv tidligere denne uken. Var noe ukjente romsteringer i magen. kunne gjerne sovet 14 timer i døgnet jeg. Så det blir stort sett å gå på jobb og prøve å se litt på tv på kvelden men sovner.. og forflytte seg inn i soverommet etterhvert til min samboers store fortvilelse.. Ikke spesielt sosial på kveldstid.
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 16 fullgåtte uker idag for meg og:) Formen er heldigvis bra, kvalmen har gitt seg heldigvis..men jeg er også ganske trøtt, gjør ikke noe annet enn å være på jobb, for så å ligge og småsove på sofaen før jeg går og legger meg..hehehe. Jeg har også fått litt mage nå, og det er veldig kjekt:) spesielt siden jeg bare har følt meg feit de siste ukene..men nå ser jeg faktisk gravid ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå