Hildemor fra vest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 En venninne skal gifte seg og skal ha utdrikkingslag den 19..Prøver nå å legge en plan på hvordan jeg skal gjøre det..Lille gutt er 11 uker og jeg ammer..Vi bor 3 timer fra der utrikkingslaget skal holdes..På en måte så kunne jeg tenkt å reise dit på formiddagen,vært med på laget og overnattet hos foreldrene mine som bor i nærheten der og latt samboer og ungene hjemme tatt seg av minsten(han tar flaske) ..Andre alternativer er å bare ta med lillegutt å la han være hos besteforeldrene og la de mate ham med flaske mens jeg er på fest..Tredje alternativ er å reise hele familien med gubben og de tre andre ungene å overnatte hos foreldrene mine( samboeren min er en hyggelig mann men har masse jobb å gjøre for tiden he he.. Om jeg skal pompe meg på forhånd(noe seg synes er veldig kjedelig/vanskelig ) eller gi ME er og et issue..Noen med erfaring og råd i denne sammenheng?
Hildemor fra vest Skrevet 11. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2008 Vil bare legge til at har ikke tenkt å drikke alkohol selv;-)
*smula* Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg ville tatt han med til besteforeldrene! Også kan du ta noen "pauser" fra utdrikkingslaget og reise hjem å amme innimellom. Hvis han er fornøyd med MME (du bør prøve på forhånd) kan det være greit for foreldrene dine å ha, tilfelle han er sulten før du har planer om å komme hjemom. Hvis ikke må du pumpe deg i løpet av dagen (for å unngå tette melkeganger og skikkelig brystspreng), og det er ikke alltid likelett å finne tid og egnet sted for. Siden du uansett ikke skal drikke, ville jeg valgt denne løsningen - da kan du også amme han på natten og på morgenen dagen etter.
Hildemor fra vest Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Takk for svar. .Så nærme er det ikke at jeg vil reise ut å amme..Det blir mer stress enn noe..Har lånt pompe på helsestasjonen så har tenkt å ta med og pompe uansett..Utdrikkingslaget er ikke før i 16 tiden..Det blir litt kort sprell før vi skal hjem til forlover for koldtbord og fest resten av kvelden så skal alltids finne plass for å pompe he he
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Tror jeg hadde tatt babyen med til besteforeldrene. (pga en dårlig opplevelse jeg har selv. Jeg dro på fest og babyen skulle være hjemme hos far med flaske, som han hadde tatt mange ganger. Men den kvelden nektet han flaske, og alt ble veldig vanskelig.) Men hvis du er sikker på at han tar flaske, så kan han da være hjemme hos faren og søsknene? En baby på snart 3 mnd klarer seg uten mor et døgn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå