♥Prinzessin♥ Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 1. Fucked og sperret minnekort etter reparasjon av mobil...!!!!! 2. Avslag på jobbsøknaden (fordi de ikke skulle lyse ut stillingen likevel, hahaha) 3. Avlyst time til trekking av visdomstenner (de klarer jo faen meg ikke å gi beskjed om at jeg ikke kommer til riktig person. Ja, det var faktisk crucial at jeg kom til akkurat HAM) *HÆLVETE*
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2008 Har helst ikke lyst til å si hva jeg søkte på, men den stillingen var avhengig av om de fikk inn folk i en annen stilling først. Det gjorde de ikke, dermed ble den stillingen jeg søkte på, overflødig. Skjønner jo det, men de kunne for pokker latt være å fortelle meg at den SKULLE lyses ut.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Helg som ble til arbeidshelg Pappa på sykehus Mas, mas, mas Oppmerksomhet jeg trenger, men ikke får Cola, det er alt for godt Røyksugen, men slutta for noen dager siden Tispa har løpetid Tom for ideer til middag Orker ikke lage den heller Klær som skal vaskes Hus som skal ryddes Mann som jobber overtid MANN SOM SLUNTRER UNNA HJEMME Vræææææl, jeg har arbeidshelg!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Kaffe Sjokoladekjeks Dib Vesla leker seg for seg selv (med veska mi, men ok) Bake kaker i kveld Senkveld og Nytt på Nytt senere Fredag Ah! Måtte bare være en motvekt til all klaginga her, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå