Bare meg... Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har noe jeg tror er luftsmerter, det sitter liksom litt fast nede på venstre siden. Innimellom kniper det, og da kommer det fort litt luft. Er det noen som har noen bra tips på hvordan jeg kan bli kvitt de smertene? På forhånd takk!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg sliter veldig med dette, og magekramper i tillegg.... Det eneste jeg vet kan hjelpe er å spise luftig og lett mat, IKKE sterkt krydret mat på noen dager (kan spise, men vent noen dager mellom) Spis grovt brød, og ikke for mye hvitt mel-mat, som tykke sauser feks o.l Dette hjelper for meg asså...... Om du liker det eller ikke, så ta litt rosiner, bland det i et eller annet, så hjelper det, eller drikk biola, bringebær, funker utmerket;)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Når du kjenner de kommer så spinn litt rundt med hoftene i åttetall. Det hjelper på sirkulasjonen i tarmen når man er gravid og ting klemmer. Skal man ta KS så er dette et MUST å gjøre.
mto2 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Varmepute kan lindre smertene. Elles er røyrsle beste tipset mitt.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Ved masse luft i magen som gir mageknip: Stå på alle fire, krum ryggen som en katt, svai deretter forsiktig. Gjør dette noen ganger. Så setter du albuene i gulvet, slik at du står på knær og albuer. Stå slik og vrikk evt. litt på rompa, så får luften lettere slippe ut. Tips fra min yogainstruktør :-) Har selv brukt metoden masse... :-)
Bare meg... Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 Tusen takk!! Så bra å ha bim! Masse bra tips!!! Jeg prøver alt, ikke akkurat behagelig det her. Tar gjerne i mot flere! Ønsker alle en strående fredagskveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå