Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 På flukt av Liza Marklund??? Den er helt grusom!!!! Men klarte ikke legge den fra meg før jeg var ferdig...sann historie om ei dame og familien som blir forfulgt av eksen hennes... Grein meg gjennom den. Har bestilt de 2 andre bøkene om de også...
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ja,jeg har lest alle tre bøkene,og de er fantastiske bra.....' Jeg er imponert over styrken til den dama,hun er fantastisk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå