Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere på det eller er det bare vrøvl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har god tro på sex-sansen.

Skrevet

argh, i det programmet er jeg såååååååå lei av han sjamanen...

men, til topic, jeg tror at det er utrolig mye man faktisk kan, som ikke blir brukt i dagliglivet, for man bruker kun en liten prosentandel av hjernen.. så hvorfor ikke?

Skrevet

Han sjamanen er merkelig ja..... Jeg var med i en episode av den 6. sans, og han var en skikkelig raring. (hehe) Men at de som er med der har en velutviklet 6. sans er det vel ingen tvil om.

Skrevet

Var du med der? Da så du alt "bak kameraet" da? Det er ikke bare filming liksom?

Skrevet

Var med i den episoden da de skulle finne ut hvem som var gravide. Men vi hadde ingen kontakt med de klarsynte uten om da de skulle "gjette" hvem som var gravide. Men det skjedde jo mye mer enn det lille som ble vist på tv. De brukte ganske lang tid før de gjettet. Martin lå på gulvet og vred seg og hoiet, Han sjamanen brukte en evighet på å tilkalle forskjellige ånder som skulle hjelpe han osv.... Det var moro å være med å se hvordan ting foregår under en tv-innspilling, selv om det ble en laaang dag.

Skrevet

Er ikke utenkelig at noen har en ekstra utviklet sans. Tenk bare på at veldig mange som er blinde har ekstremt godt utviklet hørsel i forhold til oss seende. Alle har nok den 6 sansen, men vi er ikke i stand til å bruke den rett og slett.

Skrevet

Jeg tror også alle har en 6.sans, men at man må lære seg til å bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...