Miniogmy Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 argh, i det programmet er jeg såååååååå lei av han sjamanen... men, til topic, jeg tror at det er utrolig mye man faktisk kan, som ikke blir brukt i dagliglivet, for man bruker kun en liten prosentandel av hjernen.. så hvorfor ikke?
Tante Bassa Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Han sjamanen er merkelig ja..... Jeg var med i en episode av den 6. sans, og han var en skikkelig raring. (hehe) Men at de som er med der har en velutviklet 6. sans er det vel ingen tvil om.
LinnisR83 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Var du med der? Da så du alt "bak kameraet" da? Det er ikke bare filming liksom?
Tante Bassa Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Var med i den episoden da de skulle finne ut hvem som var gravide. Men vi hadde ingen kontakt med de klarsynte uten om da de skulle "gjette" hvem som var gravide. Men det skjedde jo mye mer enn det lille som ble vist på tv. De brukte ganske lang tid før de gjettet. Martin lå på gulvet og vred seg og hoiet, Han sjamanen brukte en evighet på å tilkalle forskjellige ånder som skulle hjelpe han osv.... Det var moro å være med å se hvordan ting foregår under en tv-innspilling, selv om det ble en laaang dag.
knøtta Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Er ikke utenkelig at noen har en ekstra utviklet sans. Tenk bare på at veldig mange som er blinde har ekstremt godt utviklet hørsel i forhold til oss seende. Alle har nok den 6 sansen, men vi er ikke i stand til å bruke den rett og slett.
Tante Bassa Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Jeg tror også alle har en 6.sans, men at man må lære seg til å bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå