Sjokoman Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har alle som har babyer som ligger på eget rom babycall?? Her er mini blitt 6 måneder og tenkte å legge henne på eget rom. Hennes rom er rett ved vårt og med begge dører oppe vil jeg jo høre henne. Er det ikke sånn at babycall bare fanger opp gråt? Altså hvis hun sliter med å puste vil ikke babycall ha noe å si(derfor jeg kvier meg til å legge henne på eget rom fordi jeg er redd hun skal få dyna over hode osv (ikke det at det noen gang har skjedd, men er redd likevel...)) Lurer derfor på om det er noe vits i å kjøpe det...? Noen med tips og erfaringer til det å legge henne på eget rom?? Gruer meg sånn... men hun er så var og våkner av hver minste lyd, så tenkte kanskje hun vil sove bedre om hun sover for seg selv...
sydilla Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Vi har lagt våre på rommet ved siden av oss da de var 3mnd. har ikke hatt babycall. Begge våre har hatt astma og den ene falskkrupp, så min erfaring er at når de har hatt pustevansker så har vi våknet pga. at de sutrer/gråter/lager lyd. Men hos oss er det lytt mellom rommene. Vi flyttet dem på eget rom fordi jeg er utrolig var på lyder og våkner av det minste snøft, så etter 3 mnd var jeg totalt utslitt... Uansett vil en babycall kunne fange opp smålyder, det handler om innstillinga du velger på sender og mottaker :-)
velsignet med to Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Vi har nettopp lagt lillegutt på 6 mnd på eget rom. Rommet hans er vegg i vegg med vårt rom, og vi sover med dørene åpen. De første 2 nettene hadde vi babycall på, men fant ut at det ikke var nødvendig så vi slutta med det, hører han like godt uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå