Gå til innhold

kan du litt mer data enn meg?? GRR :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

argh, nå holder jeg på å fly i flint. min egen pc er på reprasjon, og har fått en forbanna lånepc... problemet er at denne maskina ikke har innlagt word, kun det forbanna wordpadopplegget. jeg er student, og skulle veldig gjerne greid å åpne oppgaven vi har fått lagt ut, men går det?? neeida..for den er skrevet i word. har lastet ned word-viewer, i håp om at det skulle funke..men neeeida, ikke det heller, fordi når jeg åpner dokumentet får jeg ingen spørsmål om hva jeg vil åpne den i, den åpnes bare automatisk i wordpad, og det kommer en maaasse fucka tegn. noen som har peil på hvordan jeg kan få endra dette?? snart så jeg kaster pc'n i gulvet!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et alternativ er å laste ned open office. Det er gratis og du skal kunne lese word dokumenter med det.

Lykke til:-)

Skrevet

ohh, da må jeg prøve det alternativet å.. ;) takk

Skrevet

Jeg tror det skal gå an å løse det slik også:

Åpne et vindu med den mappa der filen er lagert, marker filen,

høyreklikk på den og velg "åpne i",

så slipper du kanskje å laste ned flere programmer

Skrevet

Bobine, det går dessverre ikke det heller.

Eneste raske løsningen - som også er gratis, er å laste ned Open Office.

 

Men en annen ting.. Hvis du fikk med Office da du kjøpte PC'en din så skal låne-PC'en også ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...