gifteklar gravid og kvalm Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 hva trenger jeg for å lage et bra ostefat?
cherry coke Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Masse go ost=) Ville ha kjøpt fra en fin ostedisk og ikke så mye av dem du finner i de vanlige butikkhyllene. Druer, paprika, mango, pære og sharon frukt er nydelig til. Eple også. Kanskje litt stangselleri. Ville ha pyntet fatet med litt salatblader i bunn, og legg ostene og oppdelt frukt pent og pyntelig rundt. En kurv/et fat med gode kjeks, salte og usaltede. DeiliG!! Fikk kjempelyst på ost og kjeks!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Mange gode oster Brie/camenbert Blue cheese Kirsebærost Ulike typer smøre oster krydder/hvitløk osv.... Røkt ost (nydelig) Redikker druer epler stangselleri Ulike typer kjeks...kaptein kjeks, Salinas, Ritz, rug sprø...osv... OG en god flaske vin:)
frøken blå Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 - steinfrie druer oppklippet i små klaser - appelsinbåter - eplebåter - pæreskiver - saint albray ost (VERDENS BESTE!!!!) - tine kremoster (rød, lilla, brun og grønn) - snøfrisk naturell med rikelig småhakket rødløk oppi (namm!!) - blå castello - jarlsberg (evnt brunost hvis du skal ha kornmo kjeks på bordet) - ritz (!!) - salinas - kaptein kjeks - crackers (evnt kornmo) Mm, hva klokke skal jeg komme? =)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 takk for tips da skal det handles ost, gleder meg masse til ostefat i kveld, med en god del nye ideer nå takket være dere nam nam
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 det skal jagu meg jeg gjøre også. småen er syk og han elsker ost og kjeks. så det fortjener han!
Gjest irismor Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Ha gjerne paprika, stangselleri og kiwi til også =) Prøv disse små melba toastene, utrolig gode til ost. Husk å ta osten ut fra kjøleskapet 1 time før nytingen =) Da smaker osten bedre og alle de gode smakene kommer frem bedre. Bon appetit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå