Gå til innhold

Nå må snart ringen av fingeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang siden samboeren min og jeg forlovet oss har jeg måttet ta av meg ringen.. Jeg måtte opp på do i natt og da måtte jeg ta av ringen =( Satte den på igjen da jeg sto opp i dag, men det begynner å bli trangt på fingeren nå *hulk* Jeg er litt overtroisk når det gjelder ringer sånn.. Mener at det betyr ulykke å ta av forlovelsesring/giftering og hadde håpet at jeg ikke skulle bli nødt til å ta den av under svangerskapet. Men nå ser det ut til at jeg må bite tennene sammen og ha ringen i kjede om halsen allikevel... Jeg håper i grunn at fingrene mine er hovne fordi jeg er ganske varm, men må nok innse at jeg begynner å få vann i kroppen gitt =/ Ikke noe moro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner det deler av dagen... Bruker den når jeg skal noe, men når jeg er hjemme alene ligger den i badehylla. Er i uke 39, så mener jeg har klart meg ganske bra. er også varm, og tror det kommer av det. jordmor sier at så lenge ringen passer har jeg ikke hevelser. men litt vann ellers er det vel kanskje.

Skrevet

Jeg har det også sånn. Har allerede måttet bytte over til venstre finger, fordi høyre er tjukkere. Forrige gang gikk jeg uten de siste ti ukene, men fikk den på igjen noen uker etter fødselen. Vi er ikke så overtroiske når det gjelder ringer. Vet om mange som ikke kan ha den på i jobben ( leger, tømrer, elektriker) og mannen min går med den i et kjede. rundt halsen. Da er den hvertfall med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...