Gå til innhold

Fløyelsgrøtberta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det skjedd noe mer på din fruktbare front?

Jeg har IKM i dag, men ingen smerter, ingen blødning. Sist hadde jeg smerter 5 dager før. Mystisk.

Videoannonse
Annonse
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

Nei, fryktelig lite tror jeg. Jeg hadde en slags stikking i høyre eggstokk ellernoe i går men jeg har ikke noe blødning enda.. Er litt irritert !!

Skrevet

Stikking? Hmmm... det kan jo være begge deler det. Jeg stikker ikke en eneste plass i magen. Merkelig.

Skrevet

Uff da, maiken.

Begge deler hva da? Jeg ble litt betenkt for kanskej det var eggløsning, hehe! Har ikek fått testene mine :(

Tror du at du er gravid eller bare på villspor? Jeg skal teste om en uke om jeg ikke har fått mensen enda.. Det får jeg sikkert ikke så jeg har sikkert helt unødvendig mye sex :P

Skrevet

Ja, ok, mente både graviditet, eggløsning eller mensen som kommer. Alle de tre kan jo kjennes slik ut.

Jeg tror jeg bare er på villspor.

Men allikevel kjøpte jeg visst en pysj i str 62 på salg ute nå:( Oioi, babysyk...

Skrevet

Huff, hadde jo vært så koselig om vi var gravide, hehe, jeg merker at når jeg går inn på klesbutikker så ser jeg etter babytør i str 50 istedet for 80.. HEhehe... Nesten litt flaut men det er så kooooselig..

Har du hørt noe mo Dong Quai? Har du prøvd det`

Skrevet

Har hørt om det. Men syns det er ca 150 ulike ting man kan ta for å øke fruktbarheten (inkludert min akupuntør-spire mor som vil sette nåler i meg) og tenkte vi kunne prøve vanlig først.

Har du sett den tråden inne på "bli gravid" med tips eller? Den er 10 ganger så lang som forrige gang vi skulle bli gravide...

Skrevet

der var maiken igjen ja..haha =)

hvor har du gjemt deg henne da ??

Skrevet

Vet du om noe som faktisk FUNKER for å få stabil syklus da? Sånn 70-90 dagers syklus gjør at det er litt vanskelig å time EL lzm..

Tør ikke akupunktur:-p

Fy flate, det var en lang tråd. Ble litt lettet da, skal se ut som jeg kanskje ikke kommer til å slite sånn.

Siden du har kjøpt body.. Er du offisielt igangm ed å prøev nå? :D

Skrevet

pysj for svingende

Skrevet

Nei, pysjen var et impuls-babysyk-kjøp.. Pinlig er det, men det var dønn stilig!

Nei, hva er det som funker for å få stabil syklus da... ? Legen snakker om hormoner, men jeg er ikke hypp på mer av det, får forsåvidt ikke lov heller:)

Ellers er det vel akupuntur som mange sier hjelper, men jeg tror ikke på slikt. Enda mindre nå enn før. (mamma kjefter nok mentalt nå ja!)...

ellers vet jeg ikke.

Skrevet

Hvordan pysj var det da? :-) Nøytal , guttete elelr jente?

Noe sier meg at jeg bare kommer til å få jenter.. Hehe

Jeg har spurt legen om hva som kan få skylusen bra, og han sa "p-piller" , vell doooooh... funker ikke helt med det når man skal bli gravid (eller jo, alicja er jo bevis på det, haha!)

utover det visste han ingenting.

Har du prøvd aku selv?

Skrevet

Nei, har ikke prøvd det. Utenom under fødselen (ikke bra!).

Det var ikke en nøytral pysj nei, den var hvit med oransje, gult og brune dyr på:D Men det liker jeg:)

Oi, var det DU som var det nicket med en bil og alicja før? He he, je går helt i surr når alle bytter..

Skrevet

Funket ikke ?

Så stilig, jeg liker også sånne ting :-) Men hater sånt chenillestoff. Kjøpte masse av det men det blir jo for varmt.

Ja, Hello alicja, are you a car? er meg ;-)

Jeg har hatt mange andre nick og;-)

Faen hvorfor får jeg ikke positiv test når jeg er laangt over:(

Skrevet

Hva slags stoff er chenille?

Akupunturen under fødselen var kjempevond, så de fikk ikke lov å sette mer på meg. Litt av vitsen forsvinner når de nekter å gi meg vanlig smertestillende og det de gir gjør vondt!

Ja, det nicket jeg tenkte på. He he.

Har du testa mer nå eller?

Jeg kjenner ingenting enda, men regner med menssmertene kommer snart.

Vi er jo ikke prøvere enda, bare kanskje ikke så forsiktige som vi bør være til enhver tid.

Skrevet

Det er plysjaktig, veldig varmt syns jeg

Haha, ja. Hvorfor fikk du ikke vanlig smertestillende?

Jeg tok en test isted og den var negativ, og jeg ahr ikke tegn til mensen heller. Begynner å bli sur og utålmodig, og leter etter tegn :-p

så det er litt snn "skjer det så skjer det" hos dere. :-) Vi får håpe både du og je blir gravide i juni

Skrevet

Nei, sykehuset mitt hadde to ulike avdelinger, den ene for såkallt "naturlig" fødsel og en vanlig en. Jeg var på den vanlige. Men da jeg spurte etter det eneste de hadde (epidural) fikk jeg beskjed om at det var vaktskifte. Så da fikk jeg ingenting.

Jeg bor ikke der lenger og skal ikke føde der en gang til:D

Litt sånn "vi burde egentlig være mer forsiktig i to måneder til" her *flaut*

Men men. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...