Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei! Er det fler som har termin 29. april? og hvordan har dere det?
Deidei Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg har termin 29 april... Er vel klar for å få babyen ut nå.. Tung i kroppen og et press nedover som gjør det tungt å gå... Har hatt kjempeenergi i mange mnd, men nå er jeg utslitt, igjen....... Så nå går jeg bare å venter på tegn til at ting er igang.... Hvordan har du det????
H03R Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Har ikkje termin 29 april men håper/ er forespeilet at det skjer rundt månedskifte. Egentlig termin er 15 mai, men har to fra før som kom tidligere enn termin dato 1.mann 1 mnd før, 2.mann 2,5 uker før. Er begynt å bli lei, då bekkene svikter mer og mer og har gått heime sia begynnelsen av feb, men klager ikkje da der er mange som har det verre en meg.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Dette er mitt tredje svangerskap, og tilsynelatende 2. normale fødsel. Det er litt for lite som skjer ennå, så det er vel bare å vente... Min første for 13 år siden var planlagt ks grunnet seteleie, men snuppa nr. 2 kom for 3 1/2 år siden og hun kom 5 dager etter termin. Så jeg kan vel belage meg på å gå over tiden kanskje? Men selvsagt er jeg psykisk klar for at ting bør skje nå!!!
Tante Gustava Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg har også termin 29.april Formen er grei nå som jeg har gått ut i permisjon. Er selvsagt sliten, men håper gutten holder seg der inne et par uker til i alle fall
Deidei Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg venter mitt andre barn. Har jente på 10 år fra før. Hun ble tatt med keisersnitt i uke 36 pga sv.forgiftning.. Nå kommer det visst en stoooor gutt. Har fått kjempegod oppfølging av lege, jordmor og sykehus. Og vi har vært på flere vekstestimerings ul på sykehus.. og siste var i forrige uke og gutten har et vekstavvik på 36%.. så han kunne bli nærmere 5 kg mot termin... så egentlig skulle jeg ønske han kom nå... men men... Må bare smøre seg med tålmodighet her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå