Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hvor lenge klarte dere å holde på i begynnelsen? Jeg synes det gjør så innmari vondt at jeg klarer ikke mer enn 15 sek av gangen... Mister helt lysta av dette... Ser jo mange her inne som holder på i lange tider sammenhengende... Tror jeg har den på 4 lbs... Er den for tung for meg da eller?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Huhei!! Da er det ikke bare meg da ) Jeg holder jo på å daue etter bare noen få runder over min velpolstrede midje... Gubben kan holde på mye lenger (eller "mye": kanskje dobbelt så lenge/tre ganger så lenge). Jeg har AcuHoop på 5lbs, men det var kanskje en tabbe....??
Sivalur Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Neida, hold ut jenter! Jeg har også den på 5lb og er kjempefornøyd! Første uken gjorde det vondt, skal ikke lyve om det. Blåmerker fikk jeg også. Men plutselig en dag så løsnet det liksom, klarte å rocke lenger om gangen og det gjorde ikke så vondt. Nå har blåmerkene bleknet og jeg kan holde på 10-15 minutter uten problem. Har holdt på ca 4 uker men det begynte å gå mye lettere etter de første to.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Okey, så løsningen er å holde på så lenge man orker (les: makx 15 sek) noen ganger daglig og så: poff så klarer man en evighet? Hehe... Vi prøver... Men må innrømme at jeg blir litt deppa av å lese alle de som synes dette er topp, for jeg synes det er helt jævli... Men, må lide for skjønnheten, og til sommeren skal bikini'n sitte som et skudd!
vilværeanonym Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 hvordan finner dere ut hvilken str dere vil ha d a?? er det den fra usa dere har kjøpt??
Sivalur Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Ja det er bare å holde ut!! Jeg økte gradvis fra dag til dag, rocket jo mer enn 15 sek. selv om det gjorde vondt. Måtte bare bite tenna sammen noen dager og så var det bra! vilværeanonym: Har kjøpt fra usa ja. www.sports-hoop.com/product_acu_3b.html er den de fleste har kjøpt. Finnes en tabell der hvor du kan se hvilken du skal ha ut fra høyde og vekt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 så vondt gjør det da ikke å rocke? gjør vondere dagen derpå i starten, men det går seg til. Greier fint 15 minutter nå hver dag uten at det gjør vondt. Hatt den i 2 uker! Kjempefornøyd jeg, men er satans blå på hofta da.
vilværeanonym Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 skjønner ikke helt tabellen, er 168 og 70 kg... hva tilsvarer det da ?
**Min nydelige Milla** Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Jeg har holdt på ei uke nå, er litt vondt, men klarer fint å holde på.. Tar ca 5 min, to-tre ganger om dagen jeg.. Hehe, mer enn hva jeg skal men. Moro.. Yadda og TinkerBelle: Har dere gått inn noen cm rundt livet da? Har dere målt.. I og med dere har holdt på litt... Skjer vel ikke noe første uka regner jeg med..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 gikk inn 1 cm i livet første uken jeg tror jeg.. du kan få linken til bloggen min med magebildene om du vil. De er ikke særlig inspirerende enda, men med litt godvilje kan du faktisk se at jeg begynner å få noen magemuskler øverts og at den lille "posen" nederst på magen er borte... tror jeg har tatt ca 3 cm til sammen på 2 uker...
Sivalur Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 vilværeanonym: det tilsvarer 5.5 fot og 154 pund, ifølge tabellen skal du ha den jeg la link til, 3lb. Milla: jeg holder fast på at jeg målte FEIL første gangen og strammet målebåndet for mye. For jeg har jammen ikke gått ned en cm enda... (( Evt kan det også skyldes at jeg har proppet i meg snop og mat disse ukene mens jeg har rocket... det er jo ikke en tryllestav heller, må jo passe kostholdet i tillegg selvfølgelig. Men jeg gir ikke opp, skal bli midje til sommeren her!
**Min nydelige Milla** Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Hehe, TinkerBelle, har allerede vært på bloggen din å sett jeg.. *Flau*.. Var link til den i et annet innlegg en gang, ang rockinga... Så da kikket jeg. Skal sjekke ut en gang til jeg.. Det er bra med 3 cm da, må jeg si..
**Min nydelige Milla** Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Ja, ikke sant.. Man må faktisk tenke litt over hva man putter i seg i tillegg, som du sa, ingen tryllestav.. Men tipper du klarer det til sommeren ja Men vanskelig å holde seg unna godteskålen og potetgullbollen ja.. Hehe,,
vilværeanonym Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 okei takk skal du ha 26 doller er ikke mye da, siden dolleren er under 5 kr med nå også blir det vel litt i frakt.. har dere måttet betale moms eller toll ??
vilværeanonym Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 da har jeg også bestilt meg må dere love meg at den virker fikk til å rocke når jeg var liten og ung, spørs om jeg har teken på det ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå