Gå til innhold

Enklere å rokke m bar mage :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-) da går d jo som en drøm!! ;-)

Prøv da jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant,så sant :) Å lit inspirerende å se ned på flesket som dirrer ;)

Skrevet

jepp, ikke minst!! :-) hehe

Skrevet

hehe, trodde jeg var lur som hadde funnet d ut ;-) Blir mye naken-rokking her i huset nå.. Må være litt av et syn!! :-)

Hvor lenge rokker dere da jenter??

Skrevet

Syns det er bedre med klær jeg, får jo så vondt på blåmerkene uten litt polstring..:-S

Skrevet

Synes ofte klærne blir i veien, hvertfall hvis det er bukse som sitter akkurat på hoftene, da blir liksom livet på buksen i veien. Enklere når jeg har lav bukse og trekker opp genseren - rocker ikke helt naken da, hihi..

Holder på så lenge jeg gidder, som regel 10-15 minutter. Må prøve å øke litt nå, komme opp i minst 20 min en gang hver kveld. Blir stort sett bare en gang i løpet av kvelden jeg rekker det.

Skrevet

trang singlett er tingen her i huset, da jeg ikke kan fordra lyden som ringen lager mot bar hud. En sånn klaske/klappe/swwwooop lyd. Jeg greier ikke forklare den, men jeg får helt dilla av å høre på det. hehe.

Skrevet

Jeg rocker ute på platten, og har ikke særlig lyst til å blotte min flotte henge-norgeskart-mage for resten av verden...Den nyter jeg kun i dusjen!hehe :D

Skrevet

Rokker jo seff ikke naken da :-) Men magen er bar! Når jeg har fått litt dreisen på det kommer jeg til å rokke m genser. Er skikkelig vondt ja!! :-)

Skrevet

Hehe..ja, den klaskelyden ja:-D

Æsj ass, takler ikke helt den lyden selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...