Gå til innhold

kjøp, kjøp, kjøp, hehe;P

Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter!

lurte på om dere har kjøpt mye til baby? det er jo første gangen og kjempestas og jeg faller sinnsykt for fristelsen for søte, små babyklær, hehe.. har kjøpt:

3 bodyer

2 pysjer

3 bukser

1 jakke

1 lue

synes dere dette er mye til at jeg bare er 16 fullgåtte uker? jeg er jo bare så glad og overlykkelig over å være gravid at det frister sånn:) baby, baby, baby er det som stå i hodet på meg;P alt var bra med baby på tidlig UL i uke 12 så det er etter dette det har begynt, hehe.. skal på UL om 2-3 uker til på ordinær. har ikke kjøpt noe annet utstyr da, det skal vi drøye til romet er klart, noe som er ganke mange mnd til.

har dere kjøpt noe til nå, og hvor langt er dere på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns man skal kjøpe når man føler for det jeg! vi begynte å handle litt etter ul i uke 12 og tok litt av etter ul i uke 18!! vi skal ha ei lita jente så nå begynner det å bli mye rosa på rommet. er i dag i uke 24 og det meste er handlet inn, senga er på plass, vugga som vi skal ha på vårt rom i begynnelsen er på plass, vogna står her, bilsete og basen er kjøpt, og klesskapet begynner å fylles opp. har en svigermor som har stått for mesteparten i skapet. det er jo så koselig å handle inn babyting!! vi har også vært avhengig av å fordele det på lønningene våre. så er det jo koselig at jeg får vært med å handla, vanskelgi å si hvor lenge man er i form til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...