Gå til innhold

Min utenlandske ukjente far sendte mail til meg i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 30 år uten en pappa, har jeg endelig fått en. Jeg har aldri møtt han, og vet ikke så mye om han. For over ett år siden sendte jeg et brev som jeg aldri fikk svar på. For 4 mnd sendte jeg et nytt med beskjed om at jeg hadde fått en datter, og bilde av oss. I går kom svaret. Han skrev at han har tenkt mye på dette, og at han nå ser viktigheten av dette første skrittet. Han skrev at jeg var vakker og at datteren min er nydelig. Vedlegg til mailen var ett bilde av en stor bukett røde roser.............. Jeg er litt satt ut av hele greia, men veldig glad også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nå kommer det en spennende tid i møte :) Gratulerer!

Hva kommer du til å gjøre nå?

Skrevet

Tja si det. Jeg kommer nok til å skrive litt mail til å begynne med i allefall. Er fryktelig spent egentlig. Jeg har et bilde av han fra da han var mye yngre. Vi er utrolig like i utseende, jeg har nesten ikke noe fra min mor. Har lyst å skrive til han med en gang og fortelle om hele livet mitt. Typisk meg å ikke greie å ha litt is i magen........Har på en måte fortrengt hele han i 30 år, og nå føler jeg hvor mye det egenlig betyr å kjenne til sitt opphav. Håper jeg kan treffe han en gang.

Skrevet

oi så spennende. Håper dere har en fremtid sammen....ivertfall at dere kan holde kontakten. Det er jo utrolig mye dere skal ta igjen. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...