Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har alltid hatt utflod,har det daglig,men har ikke ubehag av det og det er heller ikke noen lukt,bare blank væske,men kunne gjerne blitt kvitt det. Men hvordag funker det,leste at man skulle ta det i 7 dager...er det da borte??? hadde jo vært topp,men er vel ikke så enkelt? Eller er det bare hvis man er plaget med lukt og ubehag man skal bruke det?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg har prøvd, funker ikke på meg.....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 lactal funker mot sopp. man skal ha mer utflod i svangerskapet. det er nok en grunn til at den kommer. bruk truseinnlegg og dusj ofte.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Det jeg ikke skjønner...... Jeg har utflod som lukter, men det klør IKKE, og det gjør det vel hvis man har sopp?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Jeg prøvde lactal,men funka ikke på meg. Spurte legen min om dette produktet og han sa rett ut at det bare var noe dritt hehe. Han sa du like så godt kunne ha skylt vaginaen med vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå