vilværeanonym Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 har kun fått 20704, men hadde dagmamma fra feb til juli, og bhg fra august.. skal jeg da ha 25 000 ?? kan det være at dagmamman ikke er ført, har papir på at hun har sendt inn til kommunen.
Sivalur Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Vi har kun hatt barnehage fra august, og har betalt 10 000 ca totalt. Så jeg synes det høres ut som det stemmer. Du må jo se hvor mye du har betalt til barnehagen og hvor mye du har betalt til dagmamma, og regne det sammen. Hvis det ikke blir mer enn 20704 så stemmer det jo...
vilværeanonym Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 hmm.. ja ser at jeg har betalt 20704 til dagmamma, da er det barnehagen som ikke har kommet med.. har betalt 2450 * 5= 12250 for bhg.. skal jeg føre opp 25 000 da på "retta til" ?? har så lite peiling på sånn selvangivelses greier at meg kan de lure men så tilfeldigvis oppslag i vg.. men har fått igjen 18 000 så skal ikke klage, men rett skal være rett
Sivalur Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Er du gal, rett skal være rett selvfølgelig!! Før opp 25 000 og stryk over de 20704!! Skulle ønske jeg fant slike feil i min også.
vilværeanonym Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 takk skal du ha men er det barnehagen som ikke har sendt inn da ?? for har bhg i en annen kommune enn hvor jeg bor, pga jeg går skole. eneste bevis jeg har er fakturaene.. men det er vel godt nok??
Sivalur Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Ja kan være fort gjort at en barnehage har falt ut.. Har du heller ikke mottatt årsoppgave fra barnehagen? Det skal du ha, så ring og purr. Da er den isåfall bevis. Men uansett så skal det holde med fakturaene, tror jeg altså... det er hvertfall bare å føre det opp og forklare hvor det kommer fra, så tar de vel kontakt hvis de har noen spørsmål.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Hei. Du skal stryke over beløpet de har skrevet, og skrive summen av både dagmamma OG barnehagebetaling. så ringer du barnehagen og ber om å få en bekreftelse (som du antakelig har fått allerede, hvis ikke barnehagen har rota veldig
vilværeanonym Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 takk takk!!! ringte bhg med en gang jeg nå!! De hadde selvfølgelig ikke fått sendt ut dette ennå!! måte på asså!! men takk for svar, hva skulle en gjort uten dib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå