Gå til innhold

huff, hadde mareritt i natt!! (ups, ble litt langt..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var så livaktig, jeg hadde helt panikk når jeg våknet!! Drømte at vi plutselig hadde flyttet bryllupsdagen vår frem, fra oktober til slutten av mai istedet, for det var plutselig blitt ledig på hotellet da. Og i tillegg så var det nå slutten av mai, og det var bryllupsdagen. Vi var inne i kirken i vanlige klær og det var MASSE folk der! Her og der traff jeg venner som vi hadde invitert men masse fremmede folk også. Savnet noen venner jeg hadde invitert og så kom jeg på at jeg hadde jo ikke svart dem på noen spørsmål de hadde om bryllupet og det var sikkert derfor de ikke var kommet! Dette var et helt konkret spørsmål fra virkeligheten altså, fikk mail fra en kompis for et par dager siden hvor han lurte på hvem andre vi skulle be, slik at de kanskje kunne dra sammen på en liten ferie i tillegg (de bor i et annet land). Og den mailen har jeg ikke svart på enda for jeg har egentlig ikke tenkt å be han eneste vi kjenner felles, så vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det enda, hehe. Men uansett, så kom det plutselig et brudepar gående, hånd i hånd og frem til alteret hvor presten satte i gang og vie dem. Vi skulle da liksom gifte oss etterpå, kl. ett og nå var kl. kvart på, jeg hadde ikke på meg brudekjole, hadde ikke sminket meg, alle gjestene var ikke kommet, kirken var full av folk som vi ikke kjente, bilen som skulle kjøre oss fra kirken etterpå var ikke bestilt, blomstene var ikke kommet og i det hele tatt så var det bare DEN tragedien! Satt og hylgråt mens kjæresten min prøvde å si at nå er det snart vår tur, nå må du komme og gifte deg. Ikke hadde vi vært på øving i kirken og vi ante ikke hvor vi skulle stå eller noenting. Da våknet jeg heldigvis, takk og lov at det bare var en drøm! Kanskje et hint om å intensivere planleggingen litt her, har igrunnen ikke gjort noe som helst på leeeenge... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :-) Huff, blir nok noen marerittlignende drømmer framover.... Jeg drømmer ofte at jeg har glemt å skrive ut talen min. Står der uten manus - og aner ikke hva jeg skal si... ;-) En annen natt drømte jeg at det lå glorete flygeblader/reklamer på alle tallerknene da vi ankom festlokalet ;-) Har også drømt at svigermor kom full i kirken. Hihi, hun er så og si avholds... :-)

Skrevet

hehe, synes jeg ser svigermor full i kirken!! Det hadde tatt seg ut!

Er vel ganske vanlig med sånne drømmer, dette er den første jeg kan huske så godt om bryllupet, men det kommer vel flere fremover ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...