Gå til innhold

Hvor mye stimuli trenger baby på 4.5mnd.?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk så ligger for det meste i senga for tiden*kjedelig* og lille ligger ved siden av meg og vi ser på bøker, leser litt hun spiser på bøker, leker med smokken osv. trenger de noe særlig mer stimuli når de er så små?

Er litt redd for at hun kjeder seg:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge hun virker fornøyd er det sikkert fint:) Sikkert storfornøyd med at du ligger like ved hele tiden!

Skrevet

hehe ja hun virker fornøyd altså!:)

Skrevet

Hun bør jo ligge litt på hardt underlag også da, så hun får trent musklene sine. Ikke bra å bare ligge på madrass hele dagen. Og kanskje høre på musikk...synge og gjøre litt kileleker og sangleker.

Skrevet

Det går helt sikkert bra noen dager med litt mindre stimuli - synes det høres ut som dere gjør mye. Ikke bekymre deg, men ta vare på deg selv og bli frisk. God bedring ;-)

Skrevet

takk, skal prøve å bli frisk og satser på at melka kommer tilbake for fullt den også!

Ludderet: jeg har lagt henne på magen en del ganger i dag og hun har ligget i stua hos min sambo når han kom hjem på hardt underlag:) (madrassen er ikke så myk den heller, men ser poenget!

driver og små "kiler" og leker litt..men i dag har vi sovet ganske mye beggeto!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...