Gå til innhold

Plutselig kom jeg på......

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det jo allerede er i morgen vi skal ta byen med storm jenter!!

Gleeeeder meg masse til å se alle sammen igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, gleder meg til å se alle og skravle litt igjen!

Rødvin og tapas...mmmmmm :-)

Skrevet

Jepp det blir moro. Jeg er klar som et egg.

Skrevet

Ja...helgen har begynt, så nå er jeg også klar. :-)

Skrevet

mmmmmmmmmmmmmm tapas og vin..... skal bli skikkelig digg. Gleder meg kjempemasse! Gøy at så mange kan bli med også!!!!!

Vi ses om under 24 timer.....

Skrevet

Væææ... Jeg kan ikke likevel ;-( Utrolig kjipt!

En kollega av meg skulle på seminar i Trondheim man-ons. Hun har blitt syk, og jeg må ta hennes plass. Det falt egentlig ganske bra sammen med at et tante-barn av meg der oppe har bursdag på søndag, så da drar vi hele gjengen nordover i morgen, og blir til onsdag. Blir huggelig med både familieselskap og seminar, men så kjipt at det krasjer med ute-kvelden vår!!!

Men dere får kose dere masse, og slå ut håret! Så satser jeg på at deres kveld blir så vellykket at det snart blir en kveld til;-)

Skrevet

Tussi da, det var dumt. Jeg lurer litt på om du er redd for at din gamle håndbak-rek skal bli slått? :-p Ikke at jeg melder meg frivillig altså, jeg fikk min dose sist hehe. Synd du ikke kan bli med, men det blir jo ikke siste gangen vi tar turen ut håper jeg. Kos dokk i Trøndelag! :-)

Skrevet

Jepp i kveld blir det moro med tapas, rødvin og maaaaase skravling:)

Så synd du ikke får kommet Tussi, men du får kose deg med familie og seminar. Sjangsene for at det blir flere jentekvelder er vel overhengende store:)

Skrevet

Det blir koselig med jentekveld og god mat og vin! Gleder meg, vi sees etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...