amk1 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 jeg kjente forskjell iværtfall... Kjennes ut som symfyse beinet holder på og sprenges når jeg sitter.auaua.
mastermind Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Merket forskjell en morgen jeg våknet. Uke 36 eller noe. KJente det var mer der nede, og når den beveger på seg tror jeg jeg kjenner armene eller skuldrene komme borti sidene av bekkenet. Kjenner også litt bevegelser når den lille beveger på hodet. kiler litt liksom. særlig om kveldene etter at jeg har lagt meg. rompa som alltid stikker ut var også kommet lenger ned på magen. nå har den kommet opp igjen da. har vel funnet ut at det er mer plass.... strekker seg mer.
ninanja Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg kjente det med begge mine barn. Det var som om hodet skrudde seg fast i bekkenet - en ganske kraftig, men ikke direkte smertefull følelse. Jordmor var helt enig at det må ha vært det jeg kjente.
Dubros Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg kjente ingenting i det hele tatt. Det var jordmora som fortalte meg at hodet nå var festet. Nå i ettertid tenker jeg at det skjedde i forrige uke, da pustebesværet plutselig forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå