Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg har en fantastisk mann som jeg elsker over alt på denne jord, da jeg møtte han følte jeg meg hel for første gang i mitt liv og jeg kan fortsatt etter 8 år kjenne denne nyforelskede følelsen. Vi har et nydelig barn sammen og venter en til straks. Jeg ville aldri i verden byttet bort dette livet mot noe annet. Men så har jeg en eks. Jeg var sammen med han på vgs og bruddet var tåpelig og tok meg lang tid å komme over. Han er alt annet enn drømmemannen, veik og pysete, og jeg kunne aldri tenke meg å bli sammen med han igjen. Likevel hender det han dukker opp i drømmer enten på natten eller i en dagdrøm. Jeg regner med at det er fordi han såret meg så inderlig da han gjorde det slutt og at jeg fortsatt ikke er helt over akkurat den biten. Men jeg vil jo ikke at han skal dukke opp sånn!!!!!! Blir jo så lei meg for jeg føler at jeg er utro i tankene uten at jeg mener det!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Det er normalt at det er sånn, når ein hadde ein uavklart og dårlig avslutning på forholdet.... Det blir kanskje til at du må "lage" ein ok avslutning på det i tankane dine:)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg har det sånn med en jeg var dønn forelska i hele barneskolen, ungdomsskolen og om ikke jeg var forelska i ham på videregående, så syns jeg i alle fall han var ekstremt sjarmis og søt og morsom og alt det der. Det var en håpløs forelskelse og det visste jeg hele tiden, han kom aldri i helvete til å falle for lille meg, han likte meg ikke engang mesteparten av tiden. Vi mista kontakten etter skolen, i dag har han blitt DEN sossen, og jeg mistenker ham for å være pittelitt homofil, hehe. Han er fremdeles pen, men jeg ser absolutt ingenting av den gutten han var engang. De få gangene jeg treffer ham, er han mer interessert i å prate enn meg. Har ikke noe å si til ham, og er i grunn ikke så interessert i å høre siste nytt om ham heller. Det syyyyyyke er at dette mennesket dukker opp i drømmene mine støtt og stadig, jeg ofrer ham jo aldri en tanke til daglig - men i drømme kan det plutselig bli både hot og heavy, og det er helt sinnsvake følelser som settes i sving. Når jeg våkner er det nesten litt nedtur, hehe. Dette har nå vart i flere år, og når jeg har en sånn drøm nå må jeg nesten le av min egen underbevissthet. Jeg vet ikke hva den prøver å fortelle meg, men jeg tror i alle fall den er på villspor, hehe.
Miniogmy Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 jeg tror at det er fordi man ikke har fått avsluttet et kapittel med denne personen, og du selv vil bare ha "closure" av saken! jeg har noen sånne jeg og, sånne "hva om personer". sånne du hele tiden vil lure på hvordan livet hade blitt om du hadde ordne opp og kunnet leve sammen med litt lenger.. men, det er jo en grunn til at det ble slutt, og det fokuserer jeg på når disse tankene dukker opp.. men jeg kommer nok til å tenketilbake på tiden jeg hadde med disse med et smil og mimre, når jeg blir gammel :-)
Anne-B. Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg tror du må tenke litt over hva denne personen symboliserer for deg; "Han er alt annet enn drømmemannen, veik og pysete..". Negative ting. Så kan du prøve å sette det opp mot ting som skjer i livet ditt og se om du finner noen paralleller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå