Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei, Er det noen som har opplevd at den lille har fått vondt i magen når du har startet med tran?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 får heller d vitamin dråpene!!! har ikke brukt tran til mine.friske alle sammen!!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg vet jo ikke om det er tranen som gjør det..Men snuppa har hatt vondt i magen siden igår like etterhun fikk tran igrunnen.,,.bare skriker og skriker,.holder på å bli gal jeg no..ingen søvn inatt heller..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 prøv uten tran og se,så prøver du tran igjen par dager etter og ser om hun skriker da også Har dem så vondt,så kan du gi stikkpille.Dem sa det på apoteket også.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jenta mi fikk knallvondt i magen av tran! Hu skrek til hver gang hu måtte fise, for trykket var så stort! Jeg slutta med tran og gikk over til d-vitaminer. Jeg får heller prøve å gi henne tran når hun blir litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå