Gå til innhold

Utenom tema... Mobiltelefoner og abon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kart å ødelegge min helt nye tlf. som jeg har binding på,så jeg må jo ut med 200 kr. i mnd. I tillegg så har jeg fri familie, så det abon. lønner seg jo.

Men nå har jeg jo klart å ødelegge tif. min. Jeg skal få låne en gammel en. Men har jo lyst på en som funker litt da.

Så lurte på om jeg skulle kjøpe meg en med kontantkort, å bruke den til vanlig, å bruke den andre til familiesamtaler. Lurer på om det blir litt billigere for meg også, for da kan jeg stoppe etter at kortet er brukt opp (er så ram på tlf. så må skjerpe meg der ja..).

Men jeg så nå en tlf. med netcom youngtalk til 199 kr. Men kommer nedbetaling på tlf. i tillegg da? For det står jo netcom youngtalk + 12 mnd. = 2499 (eller noe).. Eller er det fordi 200 kr. i mnd. (som man får å ringe for) * 12 = 2400 kr.

Hm.. Noen som skjønte dette? Lurer vel bar epå om man kan få så billige tlf. uten å måtte betale ned på den i mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får billige telefoner på nettet, jeg kjøper ALDRI telefon m/abb. fordi det er lureri og dritdyrt!!

Kontantkort er forresten DYRT..så hadde jeg ikke tatt.

Finnes MANGE abb. som f.eks onecall/talkmore osv. som er gratis innmelding og hvor du nesten ikke betaler noe for bruk heller

Skrevet

Men det er jo det at jeg må ha en tlf. med på kjøpet. Vet at det egentlig er kjempedyrt.. Men hvis jeg bare kjøper abon. så må jeg kjøpe tlf. utenom, å det har ikke jeg penger til akkurat nå, for da blir jo tlf. så dyr..

Skrevet

def. dyr da:P

Jeg kjøpte en SE K610i for 1000kr......det finnes mange som er enda billigere på nett! Du sparer jo på det...men kan skjønne at du ikke har råd til tlf. nå. MEN kontantkort er DYRT bare så det er sagt!

men du har jo egentlig svaret allerede:P

Skrevet

Hei!

Først burde du sjekke opp om du har mobilforsikring:)

Hvis du ikke har det burde du sjekke hvor mye det koster for deg å si opp den bindingen du har i dag? Hos telenor er dette 1400 og går ned 100 kr for hver måned du er bundet.

Nå står du da fri til å binde deg opp på nytt og kan kjøpe ny mobil til en billig penge. finner nok telefoner ned i 1. kr:D (som egentlig kan være verdt 3000,-)

Jeg vil anbefale Nokia 5310:) God telefon, med mange muligheter. Den veit jeg finnes til 1,-!!

Det andre alternativet er jo å kjøpe en kontant-telefon! men det er mye mye dyrere!

Du kan ikke binde deg opp på det du snakker om til 199,-

Håper du ble klokere:D Klem

Skrevet

Beklager leste ikke helt riktig, men du kan jo også ha to abonementer ja! Men da blir det 400 kr å betale for deg o måneden. så det ville blitt billigere å bryte bindingstiden!:)

Skrevet

K610i ville jeg ikke kjøpt, den har det vært mye problemer med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...