lillemirakel!! Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen som har noen gåde tips til dåpsgave til en liten jente? Samboeren min var forlover i foreldrenes bryllup så de er ganske gode venner av oss...Setter stor pris på tips:-)
Duo-yoghurt Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Gå inn på www.wishpearl.no Dette kjøpte jeg til fadderbarnet mitt, som ble døpt 30. mars. Det falt veldig i smak! koster ca 500 kr
mto2 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Smykke, pengar, sparebøsse, bestikk, dåpsattest-etui, fotoalbum, barne-bunad. Kjem jo litt an på kor mykje pengar du vil bruke.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Først vil jeg råde deg til å ikke kjøpe et hjertesmykke. Det er visst veldig populært for tiden. Datteren min fikk i hvert fall 10 stk. Hadde vært greit med litt annet også. Du kan kjøpe et fint smykkeskrin. Det får hun jo bruk for med en gang. Datteren min fikk et kjempenydlig et og jeg har selv et jeg fikk til dåpen for over 20 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå