Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 venter barn med min x, og bor nå alene. Vi er veldig gode vennen og tilbringer mye tid sammen.. Har jo veldig lyst til at det skal ordne seg mellom meg å ham, og forhåpentligvis at han flytter hit igjen. Men, er litt redd for at vårt samvær skal gjøre slik at jeg mister alle stønader... Men er jo litt vanskelig å prøve å finne "tilbake" igjen uten å være sammen nå å da... noen som har erfaringer med det samme, og kansje har lyst til å dele?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Lovmessig har dere lov til å tilbringe tid sammen, men ikke være "kjærester". Altså ingen klining og sex. Du får stønader så lenge dere bor i 2 forskjellige hustander.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Vi prøvde på nytt i sommer, det gikk dessverre ikke bra. Men da gav jeg beskjed til NAV, og de stoppet utbetaling av overgangsstønad. Da jeg flyttet fra ham igjen, gav jeg beskjed til NAV, og de startet utbeatlingen etter en mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 ja, jeg regner med at alt blir stoppet om han flytter inn...helt rett og rimelig. Men det var mer den "mellomfasen" jeg var litt usikker på.... den tiden vi bruker på å "føle" oss fram for å finne ut om vi vil være sammen igjen..
OneOfTheBoys Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Føl dere fram så mye dere vil! Alle vinner jo på at dere evt. finner sammen igjen! Det er ingen som skal gå bak dere å definere når dere beveger dere inn på "kjæresteområdet". Det er ulike oppfatninger om hva kjærester er, og det er ingen andre enn dere som bestemmer når dere er kjærester igjen!! At det ikke er lov med klining og sex kan umulig stemme, for det er da flere som har skrevet her inne at de har hatt sex med bf, og lurer på om de fortsatt får os. Og svarene har vært at det får de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå