lykkeligmspire Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 vasker dere alt nytt tøy dere kjøper el får? jeg gjør det,men var på barsel besøk hos en venninne som tok på det nye tøyet hun fikk der og da(jeg sa ikke noe)!!!! noen tanker å dele....
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 jeg har alltid vasket alt tøy før bruk, men nå som hun er snart 2 år så vasker jeg bare det som er inntil kroppen. gjør det med mine klær og jeg da. det er jo så stivt og mange rare stoffer i før vask så.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 nei. Jeg vasker alt som blir inn mot huden, som bodyer og strømpebukser. Jeg vasker ikke bukser og gensere og sånt. Eller helt i begynnelsen vasket jeg kanskje gensere også, men aldri bukser.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 tøyet skal alltid vaskes først til et barn.. det får du info om på sykehuset etter du har født.
mto2 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Eg vaskar alt babytøy før bruk. Babyar får gjerne gensarar og slikt og inn i munnen, og uvaska er der ein del kjemikalier i det.
nussie Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg vasket alt baby tøy til første mann og kommer nok til å gjøre det med det meste nå og,men er nok ingen krise om man ikke gjør det med alt vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå