Gå til innhold

hvor mye sover deres små på 10-11 mndr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så usikker på vesla mi, hun blir stuptrøtt klokka 09-10:00, da sover hun gjerne 2-3 timer.. så blir hun trøtt ved 16 tida igjen. Men sover hun da blir hun så vanskelig på kvelden... noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Sove en gang om dagen bare? synes det virker litt tidlig.. hun er akkurat ti og en halv mnd nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemor på 11 mnd har akkuratt begynt å sove bare en gang om dagen, nå sover hun fra ca 10.30-12.00 også sover hun ikke før til kvelden igjen rundt kl 19.30. Hun har lenge ikke kunnet sove etter kl 16. da får vi henne ikke i seng til kvelden.

Skrevet

Leander våkner som oftes kl 0630 og sover igjen fra ca 1115-1315.

Klokken 16 pleier han å sove 15-30 minutter mens vi er på trilletur. Legger seg for kvelden kl 19. Hvis ikke han får den lille luren rundt klokken 16, er han sur og grinete og det er umulig å få i han kvelds.

Du kan jo prøve å bare la henne sove en powernap på ca 15 min rundt klokken 1530. Jeg må trille eller kjøre biltur hver dag for at Leander skal sove den luren. Han sovner ikke hvis vi er hjemme....

Skrevet

Min jente er også stuptrøtt kl 0900. Og da kan hun i sove i tre timer hun! Har en lur til, men har merket at hun helst ikke bør sove lengre enn til kl15. Hun somner som regel kl19.

Skrevet

Snuppa mi våkner ca.06, og etter 2 timer så trenger hun en dupp. Sover da en times tid. Så har hun ny dupp etter 2-3 timer. Kommer han på hva vi gjør. Da sover hun 1-2 timer. Hun har oftere og oftere sovet kortere hviler, og da må hun ha enda en hvil rundt kl.14. Sovner rundt 18 på kvelden. :)

Så ofte sover hun bare 2 timer til sammen i løpet av en dag.

Skrevet

Han legger seg mellom 19 og 20. Sover til mellom 6 og 7, men det avhenger ikke av når han la seg. I 10:30-tida er han stuptrøtt, da sover han 1-2 timer. Så sover han en times lang lur i 15:30-tida. Da holder han ut kvelden og er lett å legge.

Så jeg har ikke noe godt tips egentlig, regner med det blir en glidende overgang fra to til en lur om dagen her. At vi kutter ut den siste luren når det ikke virker som han har behov for den lenger.

Skrevet

Gullet vært våkner mellom 6.30 og 7.30. Hun er da våken til rundt 9.00, og sover i ca 1 time. Hun hviler også i 12.30- 13.00- tiden- ca en time, og avogtil har hun en liten hvil på ettermiddagen. Legger seg kl 19.00. Det er deilig med de hvilene på dagen:-)

Skrevet

Jenta mi på litt over 10 mnd starter dagene klokke 07.30. Er trøtt igjen klokka 09.30 og sover da frem til 11.00. Neste "lur" er rundt klokka 14.00 frem til 15.30. Hun legger seg senest klokken 19.00 og sover da frem til 07.30 igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...