Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hehe, signerer denne Vi skal bort og kose oss uten barn i helgen. Blir godt Ha en flott helg:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Kos deg MASSE med barnefri og rødvin. Vi har forøvrig også barnefri fra i ettermiddag til i mrg:0) Så vi skal ut å spise og ut på byn en tur etterpå;) Samboer vet ikke noe å det er kjempe gøy:)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 ååååååå så deilig:) må kose deg kjempe masse da. og lykke til til deg over her som skal overaske sambo:) blir bra!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Takk!!Gleder meg sykt masse!!!! Syns klokka går utfattelig tregt til samboer kommer hjem fra jobb..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 Det skal vi! Skal til et vennepar,så kommer to par til. Skal være der hele helgen. Bare dasse rundt i joggebukser og pysjer. Drikke rødvin og fråtse. hehe
3 blå Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Det hørtes herlig ut Kos dere masse sammen og nyt rødvinen Nam nam, kanskje jeg skal ta meg et glass i kveld
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Deilig med barnefri da.. ) Ingen barnefri her i huset, men skal nok kose meg med et glass med vin for det tenke jeg.. Ikke idag, men i mårra..
Gjest Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Misunner dere alle som har barnefri helg og kan nyte litt vin/øl e.l med samboer, venner =) Her sitter jeg med stor kul på magen, så får ta det igjen når denne lille karen er født Kose dere alle, GOD HELG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå