♥Prinzessin♥ Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Telefonen min har vært til reparasjon, og jeg hentet den idag. Jeg tok ut SIM-kort og minnekort før jeg leverte den inn. Da jeg skulle putte begge deler på plass, spør telefonen plutselig etter passord på minnekortet. Problemet er bare at jeg aldri laget noe passord. Nå kommer jeg meg ikke inn på minnekortet, hvor jeg har massevis av bilder, ringetoner o.l. :-( Ringte Teleserivce som reparerte telefonen, og typen i telefonen sa at de ikke hadde noe med det å gjøre. Han skjønte ingenting, og for ham var minnekortet mitt "for boss å regne", som han sa. Faen! Det går ikke an! Jeg kan ikke miste alt jeg har på minnekortet pga et jævla passord som aldri har eksistert! Plis si at det er noen av dere som vet hva jeg kan gjøre......... :-(
KaMa Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg har ikke peiling, jeg syns bare det hørtes grisekjipt. Symp, symp i din retning.
Gjest ->>- Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 De fleste passord kan omgås, uten at jeg er noen ekspert på hvordan det gjennomføres. Kjenn en geek er mitt beste råd. Men i første omgang googler du fraser som "memory card" "" "lost password" "password recovery" etc. i ulike kombinasjoner og ser hva som dukker opp.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 så kjipt da, prøv å hør der du kjøpte minnekortet, ofte er koden bare 1111 eller 1234..
Dronningen! Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 eller 0000... Jeg hater rett og slett slike tekniske duppeditter, så sympati kommer til deg:o)
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Takk! Det ER grisekjipt. Har masse bilder og videoopptak av datteren min, samt ringetoner med latteren hennes... :-( Skal prøve tipsene deres og se hva jeg får til!
Dronningen! Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Jeg har også byttet tlf og fikk ikke ført over bildene fra den gamle til pc. irriterte meg grønn. Heldigivis kom prinsen på den hvite hesten og reddet en jomfru i nød! (les: Meg!)
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 Jeg er ingen jomfru, tror du likevel jeg har rett på en mobilkyndig prins? Det er det samma hvilken farge det er på hesten!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Jeg foretrekker at alt hogges i steintavler, mye mindre pes.
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2008 Steintavler hadde vørt noe, så alt jeg trenger nå er en tidsmaskin. Det fikk liksom minnekortproblemene mine litt i perspektiv. Likevel, dagen idag suger!!!! Skal lage hatliste, jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå