Yvonnemor Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har mye vondt nederst til høyre i magen og da blør det gjerne litt samtidig (ikke mens). Synes dette er litt ekkelt og skal fjerne hele møkkaspiralen snart. Er det andre som sliter med den? Var det vodt å fjerne den? (Sitter langt inne i livmoren, så trådene er litt vanskelige å få tak i ifølge gyn.)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg blødde med den hver dag så lenge den var inne. Men hadde heldigvis ikke magesmerter. Jeg måtte spørre legen mange ganger før hun ville ta den ut, siden de ofte trenger litt tid på seg de hormonspiralene, men til slutt kom den ut:D Da var jeg glad.
Yvonnemor Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Kan ikke være bra, det er virkelig bare et fåtall som er fornøyd med den...
meg & to små vampyrer Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg kjenner mange som er veldig fornøyd jeg da. Men det virker som den enten virker veldig bra (reduserte blødninger osv) eller at man får mange og plagsomme bivirkninger.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg kjenner bare personer som er fornøyd med den jeg. Selv satte jeg en inn for 2mnd siden, jeg småblødde litt hver dag i en mnd å nå blør jeg ingenting :-)
2søtesmåh Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 En rask hoderegning sier meg at jeg kjenner 15!!!! stykker som bruker den. ALLLE kjempefornøyd og uten mentstruasjon...Jeg blødde i 8 uker etter den var satt inn. Nå har det gått litt over 3 mndr siden jeg sluttet og blø, alt har vært fryd og gammen, men for ei uke siden begynte jeg å "spotte" Litt blod i truseinnlegget når jeg gikk på do of/eller litt på papiret etter dobesøk. Men ikke noe mengder.... I forigårs ble det bare mer og mer, o gi dag er det nesnten vanlig mens... Har også takvik magesmerter, ikke kjempevonde, men vondt...Stikker i korsryggen, også bare takvis, men kjenner det...også valige menssmerter, men disse også bare takvis, ikke konstant som når jeg hadde TR før.... Nå er jeg virkelig i tvil. Hspiral var liksom min siste utvei HAr prøvd "alt" av p-piller og minipiller, men har aldri blitt helt fornød. Yasmin er det beste hittil, men heller ikke med dem blødde jeg mindre eller slapp unna smerter....Men var regelmessig....Men kunne ikke utsette en mens ved å hoppe rett over til nytt brett f.eks.... Lurer på om jeg må fjerne alt inni der jeg...skal jo ikke ha flere barn uansett. og å aldri vite når man plutselig blir dårlig OG begnner å "silblø" er kjedelig....Noen som vet av annet p-middel som "fjerne" mensen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå