Gå til innhold

hvor mye sover deres på 10-11 mndr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så usikker på vesla mi, hun blir stuptrøtt klokka 09-10:00, da sover hun gjerne 2-3 timer.. så blir hun trøtt ved 16 tida igjen. Men sover hun da blir hun så vanskelig på kvelden... noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Sove en gang om dagen bare? synes det virker litt tidlig.. hun er akkurat ti og en halv mnd nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 10 mnd. og sover 2-3 ganger på dagtid. Som oftest 3 ganger.

Disse lurene varierer på 30 min- 2 timer.

Han sover ca 12 timer på natta.

Prøvd å legge henne for en hvil i 13-14-tida?

Skrevet

Mini her på snart 10 mnd sover 2 ganger om dagen,og d passer bra for han i hvertfall..............!!! Han har den første duppen i 9-9.30 tida,da sover han gjerne 45-60 min!! Så sover han igjen i 12-12.30 tida,og da sover han 2-3 timer............!!!! Kan du ikke prøve å vekke jenta di etter ca 1 time,lek litt med henne og gi henne lunsj,så eventuelt ut og trille......og da kan hun få resten av duppen sin for den dagen!!!

Skrevet

Tobias er snart 10,5 mnd, han gikk over til å sove en gang om dagen for 2 uker siden. Sover han mer får vi ikke lagt han før 21.30-22.30. Når han sover en gang sovner pladask kl 19.00 og sover til 07-08

Han begynner ofte å bli trøtt i 10-10.30 tiden. Prøver å drøye det så lenge så mulig. Leker litt med han, han sitter litt på fanget. legger han da mellom 11-12 og da sover han fra 1- 2,5 time. oftest 2 timer.

Han blir litt sutrete og trøtt i 17 tida, men da er det for sent for han å sove, så da må vi underholde han litt og da glemmer han litt at han er trøtt. Vi bader nesten hver kveld og det kvikker han også litt opp.

Vanskelig med de overgangene vi hadde det samme styret fra 3-2 lurer.

I begynnelsen sov han 1 lur en dag og 2 den neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...