Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Vi som ikke røyker på kontoret har bestemt oss for at vi skal gå en liten tur hver dag, vi jobber jo rett ved vannet så det er fine turområder rundt omkring. Uansett, i dag gikk vi en liten runde, og da så vi barnehagen på tur! Mia satt i en stor vogn med noen av de andre minste, og hun ble så glad da hun så meg. Hele hun smilte og lo, og jeg ble jo helt i hundre selv. For en flott dag! Da har jeg nok bestemt meg - vi beholder plassen på jobben :-) Det er veldig godt å ha henne så nær. (Pluss at takket være DVD-spiller og Jungelboken så var det helt stille i baksetet på vei til jobb i dag...bank i bordet og håper det varer.) God helg jenter! Gleder meg til i morgen :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ååååå så herlig det må ha vært!!! Kjenner jeg nesten blir hoppende glad bare av å lese det jeg :-) snufs hehe
Rødtopp75 og to små Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Ååååh så bra. Det må være koslig å ha henne så nær og at hun ser ut til å trives, men allikevel blir helt i hundre ved å se deg Håper det holder seg stille i baksetet.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 I dag har vært en fantastisk fin fredag! Jeg dro tidlig hjem for å hente pjokken hos dagmamma! Han sov da jeg kom, men våknet nok kjapt av stemmen min og storeM som var utenfor.. For hans vidåpne, litt søvninge øyne strålte når han fikk øye på oss. Og det var så deilig.. Innkjøring hos dagmamma har gått som en lek. Han har vært der 2 fulle dager nå (blitt hentet tidlig, men vært der fra morgenen) og han har sovet godt, spist godt og lekt godt. Også gråter han ikke når vi henter ham, han smiler fra øre til øre! - og det er et godt tegn! Siden vi egentlig har vært lite ute med ham i vinter pga ørene hans, har vi tilbragt de fine ettermiddagene ute på lekeplassen. Og jammen er det deilig. Han har sandkasse, husker, sklie og klatrestativ rett utenfor hans egen store hage.. Og det er mange andre barn på hans alder, og litt eldre, så han får brynet seg litt på dem, og mamma og pappa får bli kjent med enda flere mammaer og pappaer i nabolaget. Jeg er glad for at alt har ordnet seg for min lilleM. Nå er det ikke lenge før han fyller 1 år, og det blir litt sentimentalt å tenke på at babyen min er så stor at han kan være hos en annen dame hele dagen, og jeg bare skal se ham noen timer på ettermiddagen og i helgene. Får nyte hver eneste time og dag jeg får! Og følge godt med, for her skjer det utvikling i rekordfart!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Hei. Så flott og koselig å se at Mia trives. Håper dere får noen rolige turer i bilen fremover. Blir jo enklere etter hvert som hun blir større vil jeg tro. Seier og glede: så flott at han trives hos dagmamman. Det er så kos når de stråler når du henter. Det er så koselig. Deilig å kose seg på kvelden og i helgene. Tida blir så ekstra verdifull.
Solstråle72 Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Så moro å treffe henne tilfeldig slik da :-) Tror nok Mia koser seg i denne barnehagen. Tror du nå har gjort eg godt valg!!
Millapril Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Så koselig å se Mia og at hun tydeligvis trives godt! Det må ha varmet et mammahjerte! Det er jo litt luksus å se henne på dagtid, det blir mange timer vekk fra disse små.. Bra det har gått seg til med dagmamma for dere også, Seier og Glede! Det høres virkelig bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå