Gå til innhold

Noen som har prøvd igangsettnings akupunktur?


Mumi 2

Anbefalte innlegg

Er i dag 2 dager på overtid.. Har fått time til igangsettnings akupunktur i dag. Noen som har erfaring om dette hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare godord om det på tredje trimester debatten - jeg har gått til det tre ganger nå, men har jo ikke født ennå. Tre dager til termin. Jeg var en gang i uke 36, da var det kun for å få energi, ikke sette i gang ennå. Så skulle jeg egentlig da jeg var 37 uker, men akupunktøren var syk. Var da jeg var 38+3, og merket ikke så mye. Så var jeg igjen i går, og denne gangen så hun at hun satte "skikkelig virkningsfulle nåler" siden jeg var så nær termin, og jammen har jeg hatt kynnere og mensmurringer siden, og en følelse av av det blir mye tyngre nedover liksom. Hadde ikke kjent noe sånt før.

 

Ellers har jeg nesten ikke hatt leggkramper siden jeg har fått akupunktur - hun har satt nåler mot det også, og jammen ser det ut til å ha funket! Har også sovet bedre, men kanskje det er tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Kan vel ikke si at jeg har noe erfaring,men jeg har termin den 15(4dager til) og har hatt fire timer med modningsakupunktur.Senest på mandag faktisk,og natt til tirsdag hadde jeg masse mensenvondt,samme neste dag,pluss at jeg har kjent litt hver dag denne uka.Det har jo uten tvil satt igang et eller annet.Vet de har hatt undersøkelser på dette,og at jenter som har tatt akupunktur i forkant av fødsel,føder mer eller mindre på termin og slipper oftest å bli satt igang.Fødselen starter gjerne naturlig av seg selv.Jeg har i alle fall troen på at det har noe for seg:-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk tre behandlinger. Allerede etter andre gangen begynte jeg å kjenne slags menssmerter utover kvelden. Og etter tredje gangen begynte jeg å få modningsrier som det kalles. Fødselen var et faktum to dager før termin, og hun kom i rekordfart.. Jeg er i alle fall sikker på at det hadde noe for seg, og i og med at du er på overtid tror jeg de setter enda mer igangsettende nåler. Til meg var det mest "forberedende" som han sa...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...