Gå til innhold

Endelig min tur!!

Junitulle06 m/ novemberspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg fått positivt cb digital dagen etter IKM og det er ingen tvil - jeg er gravid!!!

Klaffet endelig - i 9. pp.

Det jeg har gjort annerledes denne måneden i forhold til tidligere pp'er er at jeg har begynt med akupunktur. Har stor tro på at det har hjulpet og anbefaler det til alle. Kunne faktisk kjenne at det skjedde ting "der nede" når jeg lå med nålene.

Har ikke så mange symptomer, men har hatt veldig ømme pupper siden EL, og nå blir det bare verrre og verre. Har i tillegg fått veldig synlige blodårer på puppene og mørkere areola. Ellers har jeg mye stikkinger i magen og mensmurringer, men jeg synes det kjennes litt annerledes ut enn når jeg skal ha tanta. Har også fått veldig skarp luktesans, og blir småkvalm når det er lenge siden forrige måltid. Blir vel flere symptomer etter hvert;-)

Krysser fingrene for at dere alle følger etter snart og sender masse babystøv til alle sammen!!!

Klem fra meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og GRATULERER så mye!!!!

Jeg ville bare si at jeg også går på akupunktur. Skal si man kjenner nålene jobbe :) Har veldig tro på det og kommer til å fortsette å gå etter at jeg har blitt gravid også. Hun kan styrke blodgjennomstrømningen til livmor bl.a. Men tror allikevel ikke kroppen min er helt klar igijen etter MA, så denne mnd kommer nok tr. Ikke en symptom å spore her, og kun 2 dager igjen til ikm.

Kos deg masse!!!!

Skrevet

Takk takk:-)

Tror helt klart akupunktur har en virkning og jeg kommer også til å fortsette fremover selv om jeg har blitt gravid. Min akupunktør sier at vi kan sette nåler på "festepunkter", slik at spiren forhåpentligvis sitter bedre, og at hun kan hjelpe på svangerskapsplager etc.

Skal krysse fingrene for deg - håper at spiren sitter neste pp i hvert fall!

Skrevet

Så koselig da. Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Takk takk. Det håper jeg også :) Men er første pp etter aborten, så man kan kanskje ikke forvente at det skal skje såå fort heller.

Hvor ofte har du gått til akupunktur og hvor lenge???

Skrevet

Gratulerer så mye & masse lykke til :)

Skrevet

Gratulere!! :) Så fint at det endelig klaffet for deg!!

Skrevet

gratulerer så mye.

hvor ofte må man ta akupunktur for at det skal ha noen virkning og hva ca koster det??

Skrevet

Hun jeg går hos (i Oslo. Tipser gjerne hvis du også bor her) koster 300,- per gang. Synes ikke det er så ille, jeg.... Går foreløpig en gang i uka, men kan gå sjeldnere når man har gått en stund etter det jeg har forstått :)

Skrevet

Tusen takk!

Jeg går også en gang i uka her i Oslo. Koster 350 per gang. Hun jeg går til er også jordmor og driver med ultralyd, så jeg føler at hun har veldig greie på dette med graviditeter.

Skrevet

Samme her. Hun er jordmor og akupunktør :) Holder forresten til på Holtet. Siden prisen er ulik er det vel neppe samme dame heeh

Skrevet

Min holder hus på Majorstua;-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)

Kanskje jeg må begynne med nåler å!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...