Guri Malla har to små Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hvorfor debattere det? Dette temaet blir vi aldri enige om damer, for det finnes like mange svar som mødre (som med mye annet). Kan vi ikke bare for en gang skyld være enige om at her gjør alle det de mener er best for seg og sitt barn? Gjelder selvsagt også for de som gir flaske, som meg. Sørg bare for at barnet får i seg melk!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Signerer denne...HELT ENIG:)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Jeg ammet halve doegnet i noen maaneder av mitt liv. Amming opptar meg. Amming er interessant og fasinerende. Derfor synes jeg det er morsomt aa diskutere :-)
Sjefsmegga Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Amming er viktig og bra så lenge mor og barn trivest med det...hvis ikke så er flasken et utmerket alternativ..har selv måttet gi opp ammingen etter 6-10mnd med mine tre...
Guri Malla har to små Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Ser den, mener selvsagt at man ikke skal diskutere hvordan øke melkeproduksjonen, hvor ofte osv. Bare disse, i mine øyne, håpløse trådene om hvor lenge folk velger å amme sitt barn. Her blir vi aldri enige, heldigvis:)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Amming er viktig ja, det er enig i...Men hvorfor kan ikke hver enkelt få gjøre det på sin måte, uten at det skal fremstå som feil hos noen????......
Gjest Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Må vel gå an å debattere det så lenge man er saklig? Jeg har følelsen av at mange som gir flaske er utrolig hårsåre på dette... Har ikke debattert dette i dag, men emnet interesserer meg. Tror mange har alt for lite kunnskap om amming, og at de derfor gir opp.
Guri Malla har to små Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 Igjen, det er ikke de debattene jeg sikter til
Gjest Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Okei. Da misforsto jeg. Har ikke sett noen av de andre i det siste.
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 hehe... men dette kan debateres i det uendelige sammen med bilseter den ene eller den andre veien, og barnehage eller ikke. Egentlig er det jo et godt tegn har jeg tenkt i dag, at noen kan være så standhaftige i sitt standpunkt at de ikke viker en tomme. Hva med å bli politiker, det hadde sikkert vært en fin jobb for mange her inne, som tviholder på meningene sine... det er noen kjøreregler for at er barn skal ha det bra, og de følger vi jo alle og enhver på den ene eller den andre måte, men det vil alltid finnes noen som vil oppdra, og noen som vil bruke sine egne argumenter som gapestokk - vi blir ikke kvitt verken argumentene, de sterke meningene eller menneskene, og det er sikkert noe fint med det.... Må bare finne ut hva :-)
Guri Malla har to små Skrevet 11. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2008 Er bare så lei disse "hvor lenge er det "riktig" å amme trådene!!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Da er vi egentlig enige da ;-) Jeg har ikke noe til overs for traader hvor man rakker ned paa folk fordi de ammer for lenge / for kort / for lite / for mye osv.
Guri Malla har to små Skrevet 11. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2008 Ser en feil her, før noen tar meg, skal selvsagt stå at man gjerne må diskutere det i første setning, ikke at man ikke skal! Puh, avvegret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå