Gå til innhold

"Du får vente til freddan!"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i dag er det fredag faktisk, ventetiden er over og jeg skal gjøre Oslo utrygg med 2 gale venninner....

 

Tjo-hoi!

 

God helg Skravledamer:o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så kos =)

*misunnelig*

 

Gjest irismor
Skrevet

Enda godt vi reiser vekk fra Oslo da *flirer*

 

Ha det kult i kveld da.

Og skal du ha det riktig moro etter noe fludium så ta en tur på Hard Rock Cafe.

Prøv bowlingen med selvlysende kuler =))

Drit gøy i høyhæla sko med masse fludium innabords.

 

 

Fest i vei =)

Skrevet

Takk jenter, klart jeg skal kose meg.

 

Men Bowling, Da blir jeg jo støl i høyrearmen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...