Dronningen! Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Og i dag er det fredag faktisk, ventetiden er over og jeg skal gjøre Oslo utrygg med 2 gale venninner.... Tjo-hoi! God helg Skravledamer:o)
Gjest irismor Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Enda godt vi reiser vekk fra Oslo da *flirer* Ha det kult i kveld da. Og skal du ha det riktig moro etter noe fludium så ta en tur på Hard Rock Cafe. Prøv bowlingen med selvlysende kuler =)) Drit gøy i høyhæla sko med masse fludium innabords. Fest i vei =)
Dronningen! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Takk jenter, klart jeg skal kose meg. Men Bowling, Da blir jeg jo støl i høyrearmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå