Gå til innhold

Du får vente til freddan!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i dag er det fredag faktisk, ventetiden er over og jeg skal gjøre Oslo utrygg med 2 gale venninner....

 

Tjo-hoi!

 

God helg kranglere:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart jeg flykter mot svenskegrensa! Trenger dere overnatting får du komme hit og hente nøkkel, hele kåken til disp fram til søndag.

Skrevet

Så du har planer om å gå i graven... som 25 åring? 30 åring? 35 åring?

Stakkars deg som ser frem til en så tidlig alderdom.

 

Skrevet

Virtuell pipette

 

Takk for tilbudet men jeg så det litt sent, i dag faktisk og nå er jeg jo hjemme.... Men skal si i fra neste gang:o)

 

KaMa

 

Ja nå er det bare å legge inn årene. Når alderen bikker 30 er det eneste riktige å sitte hjemme med nuperellene.

 

Kanskje vi må slenge på oss en partyburka og gjøre det i smug?

Skrevet

Jeg gjør aldri byen i smug.. Desverre gjør jeg den høyt, lenge og med mye entusiasme.

 

Men det hadde ikke vært umulig å få meg inn i en burke sånn ut på kveldingen..

Skrevet

Tror vi er forbausende like...

 

Høylytt, langvarig og glede er mellomnavnet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...