Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen tips? Jeg har helt glemt å gjøre noe med det så nå har vel flekken vært der en uke. Er mannen min som er en kløne og ikke klarer å holde kulepennen på arket!
Gjest irismor Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Gni flekken(e) inn med zalo. La det ligge en stund (ca 30min). Vask buksa som normalt i vaskemaskinen. Buksa blir som ny =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå