m*78 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei. Fant en side med masse fine mamma klær på, også selskapskjoler. Heter krappe.no Jeg har ikke bestillt noe der selv, så har ingen erfaring med dem. Men vurderer å bestille kjole til jeg skal i bryllup :-) Var masse fine overdeler også :-)
kakkabette mai10+april12 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Oj, der var det mye fint :-) Takk for tipset!! :-)
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Supert! Billig var det også:-) Er ikke enkelt dette, med kjoler og styr..nå når konfirmasjonstiden kommer. Akk og ve..savner bunaden jeg!
AO3 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Der var det mye fint! Skal i bryllup når jeg er 7 måneder på vei, godt å vite at det går an å finne fine kjoler uten at de koster allverden. Er det noen som har bestilt der som vet hvordan det er med leveringstid etc?
La vita è bella <3 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 De har veldig mange fine kjoler der, men samtlige topper er sånne "telt"-topper - ikke innsvinget med magen i det hele tatt, hvis jeg kan si det sånn. Jeg liker å vise magen med noenlunde tettsittende topper, ikke slike vide som bare henger rett ned etter magen.. hvis dere skjønner:) Hver sin smak, da, selvfølgelig:)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg kjøpte den halterneck-kjolen i gull/skimmer:) Utrolig fin på også! Ble nesten litt overrasket over hvor fin den var:) Og billig! Skal ha den i bryllup i slutten av mai:)
elin og gutta;) Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 takk for tips:) skal i konfirmasjon i slutten av mai.....
Skattimagen<3 Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Jeg har bestilt derfra... Kom med posten med en gang!! Strålende på levering..
mini82 Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Hei! De klærne så jo faktisk veldig brukbare ut. Hvor lang tid tok leveringen? og så lurer jeg på str for jeg ser de ikke samsvarer helt med butikkens og mine..var innmari billig da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå