Bare jeg er meg :o) Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Han sov til kl 10!! ;o) Fra 18.30 i går kveld,hehe. Vil ikke sove på dagen lenger....Han blir 2 om tre uker. Da jeg gikk inn på rommet hans satt han i senga med verdens største smil og sier "Makan"...hehe,makan er "ordet om dagen"
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Makan... ha ha ha ha så deliig da! Litt slitsomt å miste den timen midt på dagen hvor man kna gjøre ting i en fei, men deilig å sove lenge da :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Å, så deilig! Hvordan får du han til å ikke sove... altså lurer på om frøkna mi også kunne ha kuttet ut dagsoving, men da må jeg holde meg hjemme hele dagen for i bilen sovner hun med en gang. Nå våkner hun 100 ganger om natten!!! Hun er jo ofte trøtt på formiddagen fordi hun ikke har sovet godt om natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå