Gå til innhold

Himmel og hav sier jeg bare!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sov til kl 10!! ;o) Fra 18.30 i går kveld,hehe.

Vil ikke sove på dagen lenger....Han blir 2 om tre uker.

 

 

Da jeg gikk inn på rommet hans satt han i senga med verdens største smil og sier "Makan"...hehe,makan er "ordet om dagen"

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makan... ha ha ha ha

 

så deliig da! Litt slitsomt å miste den timen midt på dagen hvor man kna gjøre ting i en fei, men deilig å sove lenge da :-)

Skrevet

Å, så deilig! Hvordan får du han til å ikke sove... altså lurer på om frøkna mi også kunne ha kuttet ut dagsoving, men da må jeg holde meg hjemme hele dagen for i bilen sovner hun med en gang. Nå våkner hun 100 ganger om natten!!!

 

Hun er jo ofte trøtt på formiddagen fordi hun ikke har sovet godt om natten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...