ystelade Skrevet 12. april 2008 #27 Skrevet 12. april 2008 Har temin 8. september og regner med at jeg skal føde på KK i Bergen. Må man søke? Det har jeg ikke fått med meg...
Skattimagen<3 Skrevet 12. april 2008 #28 Skrevet 12. april 2008 Har termin 6. september.. Skal føde på sykehuset telemark i Skien =D
Athele Skrevet 13. april 2008 #29 Skrevet 13. april 2008 Heisann.. Jeg har termin den 10 sept og har fått plass på Lillehammer! Gleder meg!
milde.m72 Skrevet 13. april 2008 #30 Skrevet 13. april 2008 Har termin 1 sept. Fødeplass på Ullevål .
dalin Skrevet 13. april 2008 #31 Skrevet 13. april 2008 hei, jeg har også termin den 8. september og planlegger å føde i Bergen. Holder til i Trondheim fram til sommeren, så jeg ringte Helse vest for å "melde meg". Der fikk jeg som svar at det var slettes ikke nødvendig, men at jeg bare skal ta kontakt når jeg begynner å kjenne rier. Trodde de måtte ha journal etc oversendt jeg, og jeg tenkte kanskje at jeg har lyst til å vite hva slags fødetilbud de har før det hele skal skje. noen som vet litt om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå