Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen som har noen forslag? Aner ikke hva gutter på 7 år liker ! det bør helst være noe som ikke er så lett å ødelegge, han er ganske vilter av seg=)
Meg og knoll&tott Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Min gutt ble 7 i februar. DA ønsket han seg TRANSFORMERS!!! Det er vist tingen... Ellers så sparer han til gameboy, så av tanter og onkler ønsket han seg penger. Er bjynt å komme i en alder dær di ikke leker så mye med ting... Er fotball og sykling det går i no da:) Endelig vår:)
Alba44 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Hva med en tøff genser? Stilig skjorte. Nye hansker. Superundertøy. Puslespill ( roe en vilter krabat ;o)) En fin bag. Var det jeg kom på )
Bare jeg er meg :o) Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Har en gutt på 7 år og på hans ønskeliste stod det. Guiness rekordbok DS spill Star Wars lego Pengeskap...hehe,altså en safe:o)) Atlas Robot Fjernstyrt Helikopter. (sånn lite til 299) Penger Undulat,hehe
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Takk for tips=)¨ Uff, det er vanskelig dette her altså... får se om jeg finner noe av det dere har skrevet som kan være interessant=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå