Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hun er veldig rød i lysken og videre til rompa. I tillegg har hun noen røde prikker. Har prøvd forskjellige kremer/salver etter anbefalinger fra apoteket, men jeg syns de har liten eller inegn effekt.Hun har 5 tenner som er på vei ut, og dermed blir det noen skittbleier i løpet av dagen. Noen som har noen gde råd hva det kan være og ikke minst noe som kan hjelpe......?? Begynner å bli ganske fortvilet over at ingenting hjelper
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Nei. Kanskje det hadde vært en ide !
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Min er også rød spesielt ved vagina og jeg skal prøve canesten jeg også. Hun har vært det i en måned dessuten så har jeg kjøpt firsprice bleier for å prøve å bytte fra libero så for vi jo se.
Little Dreamer Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Strø på med potet mel det gjør underverker på snuppa mi...Bruker nesten bare det jeg...Men ikke ha på salve da.Bare potetmel..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Hører ofte råd om potetmel, men mine unger må være rare, for det funker aldri helt på dem Derimot har vi hatt suksess med kremen Inotyol (på apoteket). Har hatt lignende eksem som du snakker om på mine barn: veldig hissig rødt i huden og røde prikker, ofte har det begynt å blø litt også. Da kliner jeg tjukt på med denne kremen. Den kan man bruke ubegrenset, sa helsesøster, og man trenger ikke vaske den vekk ved bleieskift hvis det bare er tissebleie. Ved de hissigste utslettene har jeg også brukt soppsalven Daktacort. Den fås også på apotek, og oppbevares i kjøleskap. Men denne skal man i følge apoteket være mer forsiktig med, den inneholder blant annet hydrokortison. Håper det blir ordnings for vesla di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå