Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Denne mnd her var mensen kjempe rar... Har vanligvis mensen i 5 dager, blør ikke veldig mye men en del i et par dager. Så spotter jeg vel i 2-3 dager.. Har som regel mye menssmerter. Denne mnd her hadde jeg skikkelige menssmerter i 1 uke før mensen skulle komme..Den dagen mensen kom forsvant smertene helt.. Kjente ingenting bortsett fra litt i korsryggen.. Men saken er at de 3 første dagene bare spottet jeg.. Hadde litt på papiret de 2 første dagene.. Den 3 dagen kom det bittelitt i truseinlegget.. Og den 4 dagen hadde jeg på meg bind ( men tror egentlig ikke at jeg hadde trengt det) og den siste dagen hadde jeg bare truseinlegg.. spm mitt er Når skal jeg regne mensen fra? Har jo nesten ikke blødd i det hele tatt.. Og såg en plass at når man spotter så skal man telle det som de siste dagene i den gamle syklusen.. men hadde jo "mensen" like lenge som jeg pleier.. Har ikke gått på p-piller eller noe slikt heller som skulle kunne påvirke den.. Men tar Pyridoksin.. Kan det påvirke lengden på mensen?? ikke det altså, er veldig fornøyd med å blø lite og smertefritt:o) men lurer veldig på når jeg skal regne mensen fra..
bomsa Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Du skla vel regne fra første dag du blør uansett? Det kan ikke være festeblødning du har da? siden det ikke var slik den pleier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå