dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 så kan det hende at han flytter hodet sitt vekk fra benet og ned i bekkenet... det hadde vel vært fint?? Jeg skal på jordmorsjekk i dag, og har han ikke snudd seg nå, så må de gjøre det for han.... jada jeg har mast om det før altså, men jeg tenker på det ofte, og hele tiden..... åååååå jeg vil jo føde vanlig. roper du?
Sivalur Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 SNU DEG!! SNUDEGSNUDEGSNUDEGSNUDEG!! Sånn, tror du han hørte på meg nå?? Lykke til!
Gulosten™ Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 SNUUUUUUUUUUUUUUUUUU DEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!!
MikroMidas Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 SNUUUUUUUUUUUUUUUUUU DEEEEEEEEEEEEEEEG!!!!! (gidder du samtidig å rope til min at han skal holde seg i ro når mamma slapper av, skulle tro han hadde alenehjemmefest på gang der inne av og til!)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Dritgrei! Min snudde seg av seg selv i løpet av siste uka før han kom ut! Og jeg som egentlig skulle føde i sete og alt:) Jeg merka ikke at han snudde seg engang! Og jeg var førstegangs! Så hold motet oppe og: Snuuu deg, lille venn!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 jippi!!! Jeg håper han hører etter... Dere må rope med sånn streng stemme, så han ikke tørr noe annet. :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG =)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2008 SLAPP AV med deg når mamma hviler.... du kan heller feste når du blir 22 år. :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Ok, da skal jeg prøve en gang til: *rynker brynene og snakker høyt og tydelig* "SNU DEG! Nå med en eneste gang!!!"
Joikaboll@ Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 SNNNNNNNNUUUUUUUUUUU DEG!!!!!!!!!! Du får prøve å dytte han litt i baken ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2008 Jeg dytter han litt i rompa hver dag jeg, men da setter han hodet ned i beinet og dytter så hardt han kan.... hahahaha dustebaby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå