Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har brukt cipramil i ca 5 år, men sluttet rett før jeg ble gravid. Nå er det 6 mnd siden jeg fødte og har da vært uten cipramil i godt over et år. Kjenner nå at de gamle symptomene begynner å melde seg og jeg lurer på om jeg snart må starte på dem igjen. Vegrer meg veldig for å skulle gjøre det mens jeg ammer. Brukte ikke noen høy dose i den forstand, 10 mg, men er imot å bruke medisiner som kan gå over til barnet. Er det noen med erfaring på dette området som har noen godord til meg???
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Man kan bruke antidepressiver når man ammer ja... Legen ville først at jeg skulle begynne på det istedenfor adhd medisiner så jeg kunne fortsette å amme, men det funker ikke. Så det kan man..
Hildemor fra vest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Heisann..Brukte selv en periode i livet Cipramil..Forferdelig når angsten får tak..Sluttet ved graviditet og fikk også som deg symtomer igjen når lillegutten min var 6 mnd.. Valgte da å begynne med Cipramil igjen og gi babyen MME..Intet nederlag det..Viktig at babyen har en mamma som fungerer..Har nå klart med veldig bra i mange år. . Har det trygt og stabilt rundt meg..Prøver å styre unna for mye stress..Kjenner nå etter fødselen med påfølgende komplikasjoner at kroppen har fått kjørt seg litt igjen ja..Da er det viktig å lytte til kroppens signaler å prøve å roe ned igjen..Hvis ikke er ikke angsten langt unna..Kan gjerne sende meg PM hvis du vil prate litt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå