Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen som har tips om hva jeg bør ha med? Tenkte bare å ha henne i BabyBjörnen. Bedre forslag? Reiser alene, og skal ikke ha med vogn. Flyturen tar heldigvis bare 40 min. Håper ikke hun får vondt i ørene sine. har hørt at man kan forebygge både med amming under avgang, og bomullsdott med lunket vann foran ørene. Noen som har prøvd?
Little Dreamer Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Amming ved start og landing funker fint...Lille jenta mi merka ingenting..Hadde med litt vann i avent flaskekoppen,bæresæle funker fint...40 minutter er jo fort gjort.Viktigst å amme på avgang da trykket er værst da..Hadde og med stellebag..men vi fløy i 2 timer...og ja hun bærsja..God tur!
**Frøken84** Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 hvis hun tar smokk så kan det være lurt og ha på turen!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg har reist med diverse flybytter osv med ei lita, og det gikk fint med ørene hennes. Hun har bæsja en gang på tur, og det gikk greit å skifte. Mat og melk har vi i bagen (du trenger ikke så mye, men husk at dte kan komme forsinkelser), bæresele er et must!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Hehe her er bæsjingen heldigvis unnagjort i dag. Skal prøve å amme under avgang da, og ha smokken klar Er det noen regler på hvor man skal sitte når man har baby med? Tenkte og på å ha med flaske med kokt vann, men det kommer vel ikke gjennom sikkerhetssjekken? Ha ei flott helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå